Nieuws

Podcast Nuon 'waarderen' campagne

In samenwerking met Leene Communicatie heeft Dé Radiofabriek recent een mooie reeks podcasts opgenomen in het kader van de 'waarderen' campagne van energiebedrijf Nuon. Leene Communicatie adviseerde Nuon om specifiek ook gebruik te maken van het sterk groeiende medium 'podcast'.


"Om de campagne inhoudelijk te laden, liet Nuon een onderzoek doen naar ervaringen met en opvattingen over 'waardering' onder ruim 1.000 Nederlanders. Op basis daarvan hebben we diverse artikelen geschreven, waarin deskundigen op de resultaten reageren. Met een podcast kunnen we daarnaast ook mensen bereiken die misschien geen tijd hebben om een verhaal te lezen, maar wel graag onderweg naar hun werk luisteren naar een sfeervol radioprogramma. Bovendien: met een podcast krijg je je verhaal letterlijk tussen de oren. Radio is heel intiem: met geen enkel ander medium kom je zó dichtbij je doelgroep", aldus Maarten Hagg van Leene Communicatie.

De podcast is vanaf begin december te beluisteren, onder meer via nuon.nl/waarderen.

Ga terug